Naše budoucnost je v minulosti!
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Naše budoucnost je v minulosti!

Get away from your computer!!! Work on your car!!! Your OLD CAR needs you!!!
 
PříjemPříjem  Latest imagesLatest images  RegistraceRegistrace  Přihlášení  

 

 Ford Granada 4.0 Ghia Automatic Mark 2/2 (1983)

Goto down 
3 posters
AutorZpráva
Anonymní
Anonymní




Ford Granada 4.0 Ghia Automatic Mark 2/2 (1983) Empty
PříspěvekPředmět: Ford Granada 4.0 Ghia Automatic Mark 2/2 (1983)   Ford Granada 4.0 Ghia Automatic Mark 2/2 (1983) Empty27.11.10 20:19

Toto je můj stroj, Ford Granada Ghia modelového roku 83, pořídil jsem si jej v roce 2004 jako hromadu součástek pro projekt náhradního vozidla na 2-3 roky, než opravím tehdy svůj hlavní povoz Ford Taunus. Z původního plánu lehké opravy karoserie a seskládání do přibližně funkčního celku rychle sešlo a celá akce začala přípomínat spíše renovaci. Auto se vlastní silou poprvé pohnulo 30.6.2005 a od té doby se jej snažím udržet při životě a postupně doladit k dokonalosti.
Srdcem tohoto stroje je upravený vidlicový šestiválec o objemu 4 litrů a jeho plíce jsou 3 dvoukomorové spádové karburátory weber 36 dcnf. Původní modul zapálování byl ponechán coby záložní zdroj a o potřebnou jiskru se stará nový modul vlastní konstrukce. O plynulou jízdu se stará automatická převodovka. Vůz má téměř kompletní možnou výbavu, ke standartní výbavě třídy Ghia jsou navíc například přední sedadla elektricky seřiditelná a vyhřívaná, elektricky ovládané střešní okno, palubní počítač a tempomat. K tempomatu ovšem nemám originální ovládání, doufám že se mi jej podaří někdy obstarat. Loni prošla poměrně nákladnou renovací celá přední náprava. V nejbližší době bych se rád soustředil na zadní nápravu a v horizontu 3-5 let plánuji větší revizi karoserie a nový lak.

Ford Granada 4.0 Ghia Automatic Mark 2/2 (1983) P1030152j

Ford Granada 4.0 Ghia Automatic Mark 2/2 (1983) P1000567

Ford Granada 4.0 Ghia Automatic Mark 2/2 (1983) P1010021qr

Ford Granada 4.0 Ghia Automatic Mark 2/2 (1983) P1010004e0

Ford Granada 4.0 Ghia Automatic Mark 2/2 (1983) P1010795g

Ford Granada 4.0 Ghia Automatic Mark 2/2 (1983) P1010808z

Ford Granada 4.0 Ghia Automatic Mark 2/2 (1983) P1000506r

Ford Granada 4.0 Ghia Automatic Mark 2/2 (1983) Fordgranada29automat151
Návrat nahoru Goto down
jiri.truc

jiri.truc


Počet příspěvků : 485
Věk : 36
Bydliště : Křenovice

Ford Granada 4.0 Ghia Automatic Mark 2/2 (1983) Empty
PříspěvekPředmět: Re: Ford Granada 4.0 Ghia Automatic Mark 2/2 (1983)   Ford Granada 4.0 Ghia Automatic Mark 2/2 (1983) Empty27.11.10 21:03

Ta výbava je úžasná. Nejlepší je vyhřívání sedadel:-)
Návrat nahoru Goto down
O. Truc

O. Truc


Počet příspěvků : 179
Věk : 34
Bydliště : Křenovice

Ford Granada 4.0 Ghia Automatic Mark 2/2 (1983) Empty
PříspěvekPředmět: Re: Ford Granada 4.0 Ghia Automatic Mark 2/2 (1983)   Ford Granada 4.0 Ghia Automatic Mark 2/2 (1983) Empty27.11.10 22:20

Já myslím, že spíše tempomat(:
Návrat nahoru Goto down
Skid

Skid


Počet příspěvků : 357
Věk : 37
Bydliště : Veselí nad Lužnicí

Ford Granada 4.0 Ghia Automatic Mark 2/2 (1983) Empty
PříspěvekPředmět: Re: Ford Granada 4.0 Ghia Automatic Mark 2/2 (1983)   Ford Granada 4.0 Ghia Automatic Mark 2/2 (1983) Empty28.11.10 22:40

Mam dotaz. Jak serizujes ty karburatory? A jak to je s jejich rozstelovanim? U Brouka kdyz jsem mel dvojite karbece jednokomorove, tak se rozhodily kolem 2000 km.
Návrat nahoru Goto down
http://www.vyhlidkovi.com
Anonymní
Anonymní




Ford Granada 4.0 Ghia Automatic Mark 2/2 (1983) Empty
PříspěvekPředmět: Re: Ford Granada 4.0 Ghia Automatic Mark 2/2 (1983)   Ford Granada 4.0 Ghia Automatic Mark 2/2 (1983) Empty28.11.10 23:03

No nic slozityho, prvni dulezita vec je sesynchronizovat otevirani klapek, to je asi nejvetsi piplacka, ale delas to jen jednou kdyz to mas rozmontovany. Potom samozrejme je nutny aby vsude byla stejna hladina. Potom nastavis bohatost pro volnobeh - klasika sroubek/jehla. V prechodovym rezimu bohatost muzes ovlivnit jedine velikosti volnobezny trysky - kdyz ji zmenis, musim potom znova seridit volnobeh, ve vyssich otackach potom hlavnima tryskama, pripadne nastup pomoci emulznich trubic - coz je teda tezkej hokej, znaceni je tezce chaoticky a vpodstate existuje jen metoda pokus omyl, ale zase to nenadela takovou paseku, je to spis jemny dolazeni. A v hodne vysokych otackach bohatost taky ovlivnujou vzdusniky, ale taky zadna krec. Finalni jemny dolazeni volnobehu se provadi serizovacima sroubama na pridavnej vzduch, prakticky to jen koriguje nepresnost klapek, nejdriv jsou vsechny srouby utazeny, najde se valec kterej tahne nejvic a ostatni se k nemu seridi, nato je ale prakticky nezbytnej tahomer, trochu se to necha i podle ucha ale chce to cvik. Pokud jsou ale klapky dobre sesynchronizovany, tak je to skoro zbytecny tohle serizovat, jen to vyrovna chod volnobehu, nic vic. Stabilnost serizeni ? no ja nevim, me to nic nedela, jednou to nastavim a drzi, 10-20-30 tisic bez problemu. Jedinej problem kterej obcas mam je zacpavani trysek, protoze jezdim na plyn, tak karby jsou potom suchy a protoze mely tezkej zivot, tak obcas se z nejakyho kanalku uvolni nejaka zoxidovana hrudka, bordel a pod. a ucpe volnobeznou trysku. Ale to se mi delo hlavne ze zacatku, ted uz to dlouho neudelalo.

Dobrej zaklad je lambda sonda, pripadne nejakej analyzer emisi, sada trysek, a kdyz je tahomer, tak je to uplne super.

Jo a jaky karburatory jsi pouzival ? Presnej typ, pokud vis.
Návrat nahoru Goto down
Sponsored content





Ford Granada 4.0 Ghia Automatic Mark 2/2 (1983) Empty
PříspěvekPředmět: Re: Ford Granada 4.0 Ghia Automatic Mark 2/2 (1983)   Ford Granada 4.0 Ghia Automatic Mark 2/2 (1983) Empty

Návrat nahoru Goto down
 
Ford Granada 4.0 Ghia Automatic Mark 2/2 (1983)
Návrat nahoru 
Strana 1 z 1
 Similar topics
-
» Ford Granada 2.3 Ghia Mark 2/1 (1978)
» Ford Capri 2.3 Super GT (1982) Mark 3

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Naše budoucnost je v minulosti! :: Veteráni :: Naši veteráni-
Přejdi na: