No nic slozityho, prvni dulezita vec je sesynchronizovat otevirani klapek, to je asi nejvetsi piplacka, ale delas to jen jednou kdyz to mas rozmontovany. Potom samozrejme je nutny aby vsude byla stejna hladina. Potom nastavis bohatost pro volnobeh - klasika sroubek/jehla. V prechodovym rezimu bohatost muzes ovlivnit jedine velikosti volnobezny trysky - kdyz ji zmenis, musim potom znova seridit volnobeh, ve vyssich otackach potom hlavnima tryskama, pripadne nastup pomoci emulznich trubic - coz je teda tezkej hokej, znaceni je tezce chaoticky a vpodstate existuje jen metoda pokus omyl, ale zase to nenadela takovou paseku, je to spis jemny dolazeni. A v hodne vysokych otackach bohatost taky ovlivnujou vzdusniky, ale taky zadna krec. Finalni jemny dolazeni volnobehu se provadi serizovacima sroubama na pridavnej vzduch, prakticky to jen koriguje nepresnost klapek, nejdriv jsou vsechny srouby utazeny, najde se valec kterej tahne nejvic a ostatni se k nemu seridi, nato je ale prakticky nezbytnej tahomer, trochu se to necha i podle ucha ale chce to cvik. Pokud jsou ale klapky dobre sesynchronizovany, tak je to skoro zbytecny tohle serizovat, jen to vyrovna chod volnobehu, nic vic. Stabilnost serizeni ? no ja nevim, me to nic nedela, jednou to nastavim a drzi, 10-20-30 tisic bez problemu. Jedinej problem kterej obcas mam je zacpavani trysek, protoze jezdim na plyn, tak karby jsou potom suchy a protoze mely tezkej zivot, tak obcas se z nejakyho kanalku uvolni nejaka zoxidovana hrudka, bordel a pod. a ucpe volnobeznou trysku. Ale to se mi delo hlavne ze zacatku, ted uz to dlouho neudelalo.
Dobrej zaklad je lambda sonda, pripadne nejakej analyzer emisi, sada trysek, a kdyz je tahomer, tak je to uplne super.
Jo a jaky karburatory jsi pouzival ? Presnej typ, pokud vis.